Niet tevreden?
Bij Go!4Future streven we ernaar om aan alle wensen en behoeften te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de geboden zorg of ondersteuning. Laat het ons weten door onderstaand formulier in te vullen of doormiddel van andere te ondernemen acties.
Mogelijke redenen voor ontevredenheid kunnen zijn:
- Je bent het niet eens met het opgestelde plan;
- Je het gevoel hebt onjuist behandeld te zijn;
- Je bent het niet eens met een genomen beslissing.
Go!4Future werkt altijd vanuit de beste intenties. Daarom geven wij de voorkeur aan een herstelgesprek in plaats van een klachtgesprek. We zullen ons uiterste best doen om uw ontevredenheid zo goed mogelijk te behandelen.
Kom je er samen met Go!4Future niet uit? Of wil je liever een onafhankelijk persoon betrekken bij het herstelgesprek? Dan kun je terecht bij Jeugdstem.
Jeugdstem is er om jouw probleem of ontevredenheid bespreekbaar te maken.
Ik wil een klacht indienen, wat moet ik dan doen?
Lees hieronder of in onze klachtenregeling wat je kunt doen.
Als praten niet geholpen heeft:
Heb je gesproken met de persoon over wie je een klacht hebt en vind je dat het gesprek niet heeft geholpen? Je kunt jouw klacht ook laten beoordelen door een onafhankelijke klachtencommissie. De mensen van deze klachtencommissie werken niet bij Go!4Future. We waarderen het als je eerst bovenstaande stappen doorloopt om met elkaar tot een oplossing te komen. Echter kun je altijd je klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie, ook zonder voorgaande stappen te hebben doorlopen.
Wil je een klacht indienen?
Dan kun je een mail of een brief schrijven aan de klachtencommissie. Meer informatie over het indienen van een klacht vind je op de pagina van Geschillencommissie Zorg, de WKKGZ.
Hulp bij jouw klacht of herstelgesprek?
Heb je hulp nodig bij het herstelgesprek? Je kunt hiervoor gratis terecht bij een vertrouwenspersoon van Jeugdstem. De mensen van Jeugdstem werken niet voor en bij Go!4Future. De onafankelijke vertrouwenspersoon kan jou helpen voor,tijdens en na het gesprek.