
Niet tevreden?
Bij Go!4Future streven we ernaar om aan al jullie wensen en behoeften te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de geboden zorg of ondersteuning. Laat het ons weten door onderstaande stappen te volgen.
Mogelijke redenen voor ontevredenheid kunnen zijn:
- Je bent het niet eens met het opgestelde zorgplan;
- Je het gevoel hebt onjuist behandeld te zijn;
- Je bent het niet eens met een genomen beslissing.
Go!4Future werkt altijd vanuit de beste intenties en gericht op perspectief. Daarom heeft het onze voorkeur om een herstelgesprek met elkaar te voeren in plaats van een klachtgesprek. We zullen onze uiterste best doen om jouw ontevredenheid in dit herstelgesprek zo goed mogelijk te behandelen.
Kom je er samen met Go!4Future niet uit, heb je hulp nodig bij het herstelgesprek of wil je liever een onafhankelijk persoon betrekken bij het herstelgesprek? Je kunt hiervoor gratis terecht bij een vertrouwenspersoon van Jeugdstem. De mensen van Jeugdstem werken niet voor en bij Go!4Future en zijn er om jouw probleem of ontevredenheid bespreekbaar te maken.
Ik wil een klacht indienen, wat moet ik dan doen?
Lees in onze klachtenregeling wat je kunt doen om jouw klacht bespreekbaar te maken.
Komen we er samen niet uit?
Heb je de stappen uit de klachtenregeling doorlopen en is het niet gelukt om samen tot een oplossing te komen of ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan kun je jouw klacht laten beoordelen door een onafhankelijke geschilleninstantie, de WKKGZ. De mensen van deze geschilleninstantie zijn niet verbonden aan Go!4Future.
Hoewel we het waarderen als je eerst boven genoemde stappen doorloopt om gezamenlijk een oplossing te vinden, kun je altijd je klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschilleninstantie, ook zonder voorgaande stappen te hebben gevolgd. Meer informatie over het indienen van een klacht vind je op de pagina van Geschillencommissie Zorg, de WKKGZ.